Informatie avond 15 september

Vrijdag 11 september 2020

Beste ouder, verzorger,

Dit jaar start De Boog het schooljaar met een informatieavond. De leerkrachten hebben alle ouders de laatste tijd weinig kunnen zien en spreken en vinden het belangrijk om u te vertellen wat er allemaal gebeurt op De Boog.

Dinsdagavond hebben we drie korte rondes van een kwartier waarin de leerkrachten het belangrijkste vertellen over het leerjaar waarin uw kind zit. We hebben een indeling gemaakt, zodat de groepen niet te groot zijn en u toch alle groepen kunt bezoeken waarin uw kind(eren) zit(ten). U ontvangt, op het plein, tevens de schoolkalender na uw laatste ronde!

Nog even de regels op een rij:

• U bent van harte welkom als u of gezinsleden geen corona gerelateerde klachten hebben;
  • Houd 1,5m afstand tot volwassenen en kom alleen;
  • Kom op tijd en blijf niet onnodig in de school

We vertrouwen erop dat u zich hieraan houdt, zodat we de gezondheid van iedereen kunnen waarborgen.

Vanmiddag krijgt u van uw kind(eren) de indeling. Vraag hier naar!

We kijken naar u uit.

Met vriendelijke groet,