Voor-, tussen- en naschoolse opvang

Tot eind 2022 hadden wij een buitenschoolse opvang (BSO) op onze school. Maar door een te lage belangstelling is deze opvang gestopt en verplaatst naar BSO Delfshaven. De Boog is wel op zoek naar een nieuwe partner om BSO aan te bieden op de school.

De leerlingen kunnen, totdat er een nieuwe partner gevonden is, uiteraard gebruikmaken van de naschoolse opvang bij BSO Delfshaven. De pedagogisch medewerkers van de BSO halen de kinderen, die van de BSO gebruikmaken, na schooltijd op school op.

BSO Delfshaven heeft de beschikking over een grote ruimte op de bovenverdieping. De kinderen kunnen ook buitenspelen op het schoolplein. De BSO biedt ook vakantieopvang aan.
Wilt u uw kind inschrijven voor deze BSO? Dat kan hier.

Adres locatie

BSO Delfshaven
Pieter de Hoochstraat 52
3024 CS Rotterdam

T 06 41 00 30 19
E delfshavenbso@kinderdam.nl

LRK-nummer 275.648.990

Bereikbaarheid

Metrostation Coolhaven bevindt zich op enkele minuten loopafstand. Tram 8 richting Spangen, halte Pieter de Hoochweg. Bij BSO Delfshaven is er voldoende parkeergelegenheid (wel betaald parkeren).

Meer weten over BSO Delfshaven?

Rachida Benali (locatiemanager)
E-mail: delfshavenbso@kinderdam.nl
Telefoon: 06-41003019

Tussenschoolse Opvang (TSO)

KindeRdam biedt tussenschoolse opvang (TSO) op De Boog. De TSO wordt begeleid door vaste medewerkers: wel zo prettig en vertrouwd voor de kinderen.

Tijdens de lunchpauze eten de kinderen hun meegebrachte lunch en spelen onder begeleiding buiten op het schoolplein.