Afsluiting groep 8

Maandag 13 juli 2020

Afgelopen vrijdag hebben we de activiteitenweek van groep 8 afgesloten. Voor groep 8 was het een dag om niet gauw te vergeten! Om half 9 stond de bus al klaar om naar Hoek van Holland te vertrekken. Beestjes vangen, zeegroenten uitproberen en lekker struinen door de duinen. Gelukkig bleef het droog, maar nat werden de kinderen tóch. Ze konden het niet laten om de zee in te lopen. Na terugkomst, meteen door naar huis om zich op te frissen want dat zand... Helemaal fris en fruitig, in de mooiste outfits werden ze om half 6 welkom geheten. Alles stond klaar voor een gezellige avond. Na het eten hebben we nog even gedanst om dan eindelijk verstoppertje door de hele school te spelen! Daar keek iedereen écht naar uit. Het was een hele fijne, gezellige én smaakvolle dag!

Kedoestraat 102

3029 CK Rotterdam