Donderdag 17 september 2020

Beste ouders/verzorgers ,

Helaas hebben we er op De Boog ook mee te maken: er is een medewerker van onze school positief getest op het coronavirus (COVID-19). Dit is natuurlijk een heel vervelend bericht. In de eerste plaats voor deze medewerker. Maar ik kan me goed voorstellen dat dit ook bij u vragen oproept. Ik hoop uw vragen met deze brief te kunnen beantwoorden.

Geen reden tot zorg

De medewerker over wie het gaat is niet met klachten op school geweest. De kans dat leerlingen besmet zijn geraakt met het virus is dus klein. We blijven natuurlijk met elkaar extra goed opletten op gezondheidsklachten. Het is al de afspraak, maar mocht uw kind klachten hebben: meld dit bij school en houd uw kind thuis.

We volgen de adviezen van GGD. Op dit moment is er geen reden voor zorgen en er is dan ook geen reden om uw kind thuis te houden als hij/zij zelf geen gezondheidsklachten heeft. Als u zich zorgen maakt, ongerust bent of vragen heeft, dan kunt u natuurlijk altijd terecht bij de leerkracht van uw kind. Ik ben zelf ook altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,