Ijsvrij!

Zondag 7 februari 2021

Geachte ouders, verzorgers, Hopelijk heeft u vandaag heel wat pret gehad, met uw kind(eren) in de sneeuw! Helaas zorgen deze weersomstandigheden ook voor onveilige situaties. Voor morgen is de kans groot dat er verstoringen zijn op de weg en in het openbaar vervoer. De veiligheid van de leerkrachten en leerlingen blijft, zeker in deze tijd, mijn prioriteit. Ik heb daarom besloten om morgen de school dicht te houden voor IEDEREEN.    Doordat alle schoolmaterialen vrijdag zijn ingeleverd, kunnen we ook geen onlinelessen aanbieden. Morgen is dus een welverdiende "ijsvrij' dag! We hopen dat de ouders, die normaal gebruik maken van de noodopvang, terug kunnen vallen op hun netwerk. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Het fysieke onderwijs zal nu vanaf dinsdag plaatsvinden. Tot dinsdag allemaal en veel sneeuwpret morgen! Met vriendelijke groet, Hayat Lbarkani Directeur OBS De Boog Ps. Wilt u dit bericht onder andere ouders verspreiden zodat ze morgen niet voor niets voor de deur staan!