Voorschoolse opvang

Vrijdag 6 december 2019

Nu ook Voorschoolse Opvang op OBS De Boog

Sinds een aantal maanden biedt KindeRdam Buitenschoolse en Tussenschoolse Opvang aan op OBS De Boog. En dat gaan we nu uitbreiden met Voorschoolse Opvang! Dat betekent dat we vanaf 6 januari 5 dagen per week opengaan van 07.00u tot de school van start gaat.

Een goed begin
De VSO is gehuisvest in hetzelfde lokaal waarin we ook met onze BSO zitten. Een fijne plek, lekker makkelijk, direct naast het schoolplein. De kinderen kunnen er elke dag even rustig wakker worden. We drinken een kopje thee, lezen wat of doen een spelletje. Een goed begin van een nieuwe dag!

Meer informatie en aanmelden
Ben je geïnteresseerd in opvang op De Boog? Neem dan voor meer informatie en aanmelden een kijkje op onze website www.kinderdam.nl. Maar bellen mag natuurlijk ook naar de afdeling Klantadvies van KindeRdam via 010 44 300 36.

Graag tot ziens op De Boog!